Saturday, January 19, 2013

new Hope 2013

akhirnya aku aktif kembali menulis blog .. selama dua tahun aku meninggal kan kegiatan menulis ini demi menumpukan perhatian pada hidup setahun jagung yang baru ingin memulakan hidup dari bujang ke hidup berdua..

hidup tidak stabil lagi, tiada masa mau menulis, sibuk dengan kerja-kerja hidup buat aku lupa udah dengan blog.. walaupun aktif sekali sekala bila orang rumah minta tolong buatkan kan blog untuk kajian mereka berkumpulan.. 

akhirnya dengan berat tangan.. dua tiga kali klik, dah jadi blog.. (terer macho) tu pon copy paste ja.. cuma ilmu teknologi maklumat ni masih dalam kepala.. masih ingat cara mau buat. tapi yang masih tiada dikepala ialah idea mencurah-curah untuk menulis..

lagipon aku aktif berfacebook sampai lupa udah pasal blog-blog ni.. Namun setelah aku amati di facebok ni walaupun orang suka facebook tapi mesti ada link2 cerita yang ada dalam blog.. kalaw korang perasan la.. tu sebab la aku pon tertarik balik mau aktifkan balik blog aku ni.. tapi kena rajin online jugak ni.. what the..


apa pun buat para pembaca yang suka akan tulisan hamba yang rendah ini.. harap terhibur dengan blog aku....tunggu ja tulisan-tulisan menarik dari aku..



~daus@ evoLd

No comments: